Labtjenester og support
Vi tilbyr laboratorieservice og support av høy kvalitet for utstyret vi representerer – en viktig del av vårt partnerskap med kundene. Vårt sertifiserte og spesialutdannede servicepersonell utfører service, kalibrering og dokumentasjon for å gjøre livet enklere for deg.
Gjennom sporbare, kalibrerte måleinstrumenter og nøyaktige protokoller garanterer vi høyeste kvalitet. Har du en serviceavtale med oss? Vi sørger for å minne deg på planlagte inngrep i god tid, slik at du kan fokusere fullt og helt på virksomheten din.
Med et omfattende nettverk av serviceteknikere i Malmö, Helsingborg, Stockholm, Göteborg, Örebro, Umeå og København kan vi tilby rask og pålitelig hjelp uansett hvor du befinner deg.
Har du spørsmål eller trenger hjelp? Kontakt oss på 042-300 91 30 eller service@labteamet.com. Vil du vite mer om våre serviceavtaler? Fyll ut en interessemelding nedenfor, så tilpasser vi tjenesten til dine behov.
Vilkår og betingelser for salg: Alle salg og leveranser skjer i henhold til Generelle leveringsbetingelser IML 2009, med tillegg i henhold til LABT10, med mindre det foreligger annen skriftlig avtale mellom partene. Serviceavtale i henhold til generelle servicebetingelser IMS94, eller etter annen avtale.
Feilrapportering
Fyll ut skjemaet hvis laboratorieutstyret ditt er defekt, eller kontakt oss på 042-300 91 30 eller service@labteamet.com.
Servicekontrakter
Fyll ut skjemaet for en interessetilkendegivelse eller kontakt oss på 042-300 91 30 eller service@labteamet.com.